ביטוח נסיעות לחול בלארוס

ביטוח נסיעות לחו"ל בלארוס

תוכן עניינים

ביטוח נסיעות לבלארוס

בלארוס היא מדינה במזרח אירופה, הגובלת ברוסיה, אוקראינה, פולין, ליטא ולטביה. לאורך ההיסטוריה הייתה בלארוס תחת שלטונם של עמים זרים- פולנים, ליטאים וכמובן תחת השלטון הסובייטי. למרות העצמאות לה זכתה בלארוס בשנת 1991 לאחר נפילת ברית המועצות, בבלארוס עדיין שוררת אהדה רבה לרוסיה ולכל מה שהקומוניזם סימל. המדינה מחולקת לשישה מחוזות מנהלתיים ועוד מחוז אחד מיוחד עבור עיר הבירה, מינסק.

ביטוח נסיעות לחו"ל נועד להבטיח לך כיסוי מושלם לחופשה, טיול, נסיעת עסקים או כל טיסה או הפלגה לחו"ל במסגרת אחרת. בעלות מזערית תבטיח לעצמך כיסוי כספי רפואי הכולל חילוץ, פינוי ממקום הפגיעה, אשפוז בבית חולים, תרופות ואף הטסה רפואית לישראל והמשך אשפוז בארץ.

ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל גם לאחר יציאה מהארץ – וזוהי אפשרות שכדאי לדעת עליה. רוב הנוסעים לחו"ל כבר יודעים שחובה לרכוש ביטוח נסיעות לפני היציאה מהארץ, כי ברגע שעוברים את הגבול כיסוי הבריאות המקומי כבר לא בתוקף. אך יש מי ששוכחים, או מאחרים ברכישה. במקרה כזה, אפשר לפנות לסוכן ביטוח שיסייע ברכישת הפוליסה גם אחרי שכבר יצאת מהארץ, בתוך 48 שעות ממועד היציאה. הסוכן יתאם עם חברת הביטוח ויבצע עבורך את רכישת הביטוח, כך שתהיה מכוסה כבר בהמשך הטיול.

בעת בחירת ביטוח הנסיעות, כדאי לערוך סקר שוק ולהשוות בין מספר חברות ופוליסות. יש לבדוק היטב מה כל פוליסה כוללת, ולא תמיד הפוליסה הזולה ביותר היא הטובה ביותר. עדיף לשלם מעט יותר ולהבטיח שיהיה כיסוי רחב ככל האפשר במקרה הצורך. ביטוח נסיעות לחו"ל הוא הכרחי היום לכל נוסע, ומאפשר רוגע נפשי וכיסוי כספי במקרה של אירוע רפואי בלתי צפוי.

ביטוח נסיעות לחו"ל נועד לספק לך כיסוי מלא לחופשה, טיול, נסיעות עסקים או כל טיסה או הפלגה אחרת לחו"ל בהקשר אחר. בעלות מינימלית תוכלו להבטיח כיסוי רפואי כספי כולל פינוי, העברה ממקום הפציעה, אשפוז, תרופות ואפילו הובלה רפואית אווירית חזרה לישראל והמשך אשפוז שם.

ביטוח נסיעות לחו"ל לאחר יציאה מהארץ – זה אפשרי.

רוב הטסים לחו"ל כבר יודעים שיש צורך לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל מכיוון שברגע שאתה עוזב את גבולות המדינה, כיסוי הבריאות המקומי אינו תקף יותר, כך שכל מי שאין לו ביטוח נסיעות יצטרך לשאת בעלות של כל אירוע רפואי שעלול להתרחש במהלך החופשה שלהם, מהפשוטה למורכבת ביותר, שיכולה להגיע לסכומים גבוהים מאוד.

יש כאלה שרוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל זמן רב לפני הנסיעה. לדעתנו זה מאוד הגיוני כי ברגע שנרכש ביטוח, כיסוי ביטול מסיבות רפואיות של בן משפחה נכנס לתוקף מיד באותה עלות בין אם נרכש זמן רב לפני הטיסה או בלילה לפני הטיסה.

רבים היוצאים לחו"ל עוזבים רכישת ביטוח נסיעות לרגע האחרון, לפעמים הכרטיס עצמו נרכש בדקה ה-90. הבעיה עם דפוס הפעולה הזה היא שלפעמים חברת הביטוח דורשת מסמכים רפואיים נוספים ובמצב זה מי שדחה את רכישת הביטוח עד ערב הטיסה לא יוכל להשלים את התהליך ולמעשה לא יהיה מבוטח בעת היציאה המדינה.

לכן, עדיף לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל מוקדם ככל האפשר לפני הטיסה ובמידת האפשר מיד עם רכישת הכרטיסים. אין חשש שאם הנסיעה תבוטל, דמי הביטוח תוחזר במלואה, ולכן עדיף להיות מכוסה מיד ולהשוות בין התכניות ללא לחץ זמן.

מה הפתרון למי ששכח לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל וכבר עזב את הארץ?

רוב החברות לא מאפשרות לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לאחר היציאה מהארץ, מהסיבה הפשוטה שהדבר משאיר פתח למי שרוצה לנצל את הביטוח שכן אין תקופת המתנה בביטוח מסוג זה.

לדוגמא: אדם נפל ונפצע בחו"ל וצריך לראות רופא אך אין לו ביטוח נסיעות לחו"ל, אותו אדם יכול להמתין לפני שהוא הולך לרופא לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל ורק אז להצהיר שנפגע. לחברת הביטוח אין דרך לוודא זאת ולכן מעדיפה להימנע מחשיפה למצבים כאלה.

ישנן חברות המאפשרות למי ששכח לרכוש ביטוח נסיעות ועזב את הארץ, בתנאי שרוכשים תוך 48 שעות מיציאתו מהארץ, לרוב נדרש גם לחתום על התחייבות מסוימת.

האפשרות הטובה ביותר במקרה זה היא לפנות לסוכן ביטוח במידה ויש כזה, אנו כמובן נשמח לסייע בהשארת פרטים למטה.

לאחר שהסוכן יערוך שאלון קצר הוא יפנה לחברת הביטוח לאישור ולאחר מכן נציג מחברת הביטוח יבצע שיחה מוקלטת ללקוח במהלכה ירכוש עבורו ביטוח נסיעות ומאותו רגע האדם יהיה מכוסה כאילו רכש את הביטוח בארץ.

מדי שנה נוהרים עשרות אלפי ישראלים לנתב"ג, כשהיעד הוא החופשה הנכספת בחו"ל. בין אם מדובר בטיול קצר לרודוס או לכרתים, טיול משפחתי לערים קלאסיות באירופה, או טיול של חודשים במזרח הרחוק – עבור ישראלים רבים, חופשה בחו"ל הפכה למצרך חיוני, ואין דבר שיעמוד בינהם. אותם ואת היעד הרצוי.

עם זאת, בזמן תכנון החופשה החלומית בחו"ל, ישראלים רבים נוטים להתמקד רק בצד הנוצץ של החופשה, תוך התעלמות מהיבטים אחרים, נוצצים פחות. למרות שחופשה בחו"ל נוטה להיות עניין בטוח למדי – אלא אם יצאתם לסיור באזורי המלחמה במרכז אפריקה – אפילו במקומות הבטוחים בעולם, כמו לונדון, פריז וניו יורק – כולנו נחשפים ל רשימה ארוכה של סכנות אפשריות, בין אם זה ניסיון שוד, פיגוע אלים בשעת לילה מאוחרת או סתם נפילה ברחוב באמצע היום. מקרים אלו עלולים להרוס את הטיול ברגע, ולהשאיר אותנו במצב חירום מבחינה אישית וכלכלית.

מסיבה זו, רוב חברות הביטוח בישראל מציעות ביטוח נסיעות לחו"ל שמטרתו לספק לנו את מעטפת המגן הנדרשת, על מנת שנוכל ליהנות מכל הלב ממנעמי הטיול ללא דאגות מיותרות. כיום ישנן פוליסות ביטוח רבות ושונות לנוסעים לחו"ל, לרבות מגוון תנאים שונים ומגוונים.

מתי מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל?

אמנם עבור רוב האנשים, סיור ספארי או טיול טרקים בנפאל לא יהיו שלמים ללא רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל, שהוא כמעט "מוצר חובה" במקרים כאלה, כאשר מדובר בטיולים באזורים הנחשבים בטוחים יותר, לרבות. אירופה וצפון אמריקה, חלק מהמטיילים בוחרים להימנע מרכישת ביטוח מתוך מחשבה שמדובר בהוצאה כספית מיותרת, וללא צורך ממשי.

עם זאת, חשוב לזכור שבסופו של דבר כולנו מתמודדים מדי יום עם שורה ארוכה של תאונות פוטנציאליות, מרגע היציאה מהבית בבוקר ועד החזרה בערב, ולמרבה המזל רובן נמנעות לבסוף. רֶגַע. אלא שבניגוד למצב בישראל, היכולת שלנו להתמודד עם תאונה או אירוע פתאומי וחריג בחו"ל פוחתת משמעותית, שכן ברוב המקרים האירוע מתרחש במדינה זרה, שם לא תמיד ברור למי לפנות וכיצד. כדי לקבל את הסיוע הדחוף הדרוש.

מסיבה זו, גם אם נדמה לרבים שהסבירות להתרחשות אירוע חריג במהלך טיול לחו"ל היא נמוכה, אפילו אפסי, חשוב לזכור שמקרים כאלה עדיין מתרחשים, גם במקומות הבטוחים בעולם. במצב זה, חשוב שתהיה למטייל כתובת חירום לפנות אליה לסיוע, כי אחרת, חופשת החלומות עלולה להפוך במהירות לחופשת סיוט אותה תרצו להדחיק עד סוף חייכם.

איך בוחרים ביטוח נסיעות לחו"ל?

כיום, כל חברות הביטוח בישראל, כמו גם רוב סוכנויות הנסיעות, מציעות למטיילים מגוון רחב של פוליסות ביטוח לנוסעים לחו"ל, כאשר היקף הפוליסות, ובהתאם לכך מחירן, משתנה משמעותית מפוליסה אחת לאחרת, כמובן גם בהתאם ליעד ומטרת הטיול. ברוב המקרים, פוליסות הביטוח הבסיסיות מתחילות בסביבות $1 ליום נסיעה, ועולות בהדרגה.

בסופו של דבר, כאשר אדם החליט לנסוע לחו"ל לתקופת זמן מסוימת, הוא יכול לבחור מתוך מגוון רחב מאוד של פוליסות ביטוח, ורצוי בכל מקרה לערוך סקר שוק מקיף על מנת לבחור את הפוליסה הטובה ביותר עבור אוֹתוֹ. צריך לזכור שלא תמיד הפוליסה הזולה ביותר היא המומלצת ביותר, ולפעמים עדיף לשלם קצת יותר וכך להבטיח שבעת מצוקה תמיד יהיה למי לפנות.

ביטוח טיסה או ביטוח בריאות – עושים סדר

ביטוח לחו"ל הוא מונח הכולל מספר סוגי ביטוח, שלעיתים עלול לבלבל, במיוחד אם אתם מטיילים חדשים. כדי להבין האם הביטוח באמת מתאים לכם, הכלל הראשון הוא להבין היטב מה כוללת פוליסת הביטוח המוצעת לכם.

ביטוח בריאות מכסה תאונות, פציעות וביקורים בבתי חולים בזמן שהותך בחו"ל. ביטוח הכולל פינוי רפואי מכסה אותך גם במקרים בהם יש צורך בפינוי לבית חולים גדול (בין אם באמבולנס, מסוק או סירה).

ביטוח ביטול טיסה הוא ביטוח המאפשר לבטל את הטיסה או החופשה המתוכננת מכל סיבה ולקבל החזר כספי. ביטוח כבודה מכסה גניבה או נזק לציוד שלך בחו"ל.

ביטוח ספורט אתגרי – מכסה פציעות או אשפוזים שנגרמו כתוצאה מהשתתפות בספורט אתגרי (כגון סקי, צלילה, קפיצות בנג'י ועוד).

מהו ביטוח לחו"ל ואילו סוגי ביטוחים קיימים?

כשמדברים על ביטוח לחו"ל, הכוונה היא לביטוח נסיעות לחו"ל; כזה המעניק כיסוי רפואי כאשר אדם נמצא מחוץ לגבולות מדינת ישראל. לא פעם מי שרוכש ביטוח לחו"ל מרחיב את הפוליסה בהתאם לצרכים האישיים, משך השהות, סוג הנסיעה ועוד. כל ביטוח לחו"ל מאפשר היום כיסוי מיוחד לדברים הקשורים למגיפת הקורונה. ישנם סוגים שונים של ביטוחים, אך מדובר בהרחבה של הביטוח הרפואי הבסיסי – שאמור לכסות הוצאות רפואיות גם במקרים של אשפוז, פינוי מזירת האירוע, כיסוי תרופות, טיפול שיניים חירום ולעיתים אף הסעות אוויר. לישראל והמשך אשפוז בארץ.

ביטוח כבודה ואלקטרוניקה;

כיסוי רפואי עקב מחלת הקורונה;
ביטול טיסה – עקב קורונה, התראת נעילה ועוד;
טיסה בהריון;
טיסה לספורט אתגרי;
טיסה לסקי;
ביטוח נסיעות לאנשים עם מחלות כרוניות.

מאיזה גיל ניתן לרכוש ביטוח לחו"ל?

ביטוח לחו"ל חיוני לכולם, ובוודאי לתינוקות שזה עתה נולדו. כשמחליטים לטוס עם יילוד, לא לוקחים סיכונים מיותרים אלא גם רוכשים עבורו ביטוח בחו"ל. טיסה עם תינוק יכולה להיות מסובכת מבחינת הצרכים שלו במקרה שהוא לא טוב, לכן רצוי לבדוק שבמקרים כאלה יש אפשרות לדבר עם רופא בעברית כדי שהכל יובן ולא יהיה מקום טעות. ניתן לרכוש ביטוח בנסיעות לחו"ל בכל גיל.

האם מומלץ לעשות ביטוח לחו"ל?

זו שאלת מיליון הדולר – ובסופו של דבר, החלטה אישית. לאחר שנים רבות של ניסיון, ואינספור שיחות עם מטיילים ברחבי העולם, אנו יכולים לומר חד משמעית שכן. כל אחד חייב לעשות ביטוח נסיעות כלשהו בנסיעה לחו"ל – בין אם זה ביטוח בריאות או רכוש, ומשהו שצריך לבדוק גם אם אתה מעוניין בטיולים מאורגנים.

למה? כי לצערי דברים קורים ואין מנוס מזה. בין אם אתה אופטימיסט או פסימי, דע שדברים קורים. למרות התוכניות הטובות ביותר ואמצעי הזהירות שננקטו \ דברים תמיד יכולים להשתבש.

כמובן שאם בטעות נקעת את הקרסול זה לא אסון גדול וזה לא ממש ישפיע על חווית הנסיעה, אבל יש מקרים הרבה יותר חמורים: מה אם פתאום תפוצץ את התוספתן? האוטובוס שבו היית התרסק? ננשכת על ידי יתוש מסוכן ונחשפת למחלה קטלנית? שברת את הרגל באמצע המדבר וצריך להגיע בדחיפות לבית החולים?

אנחנו בהחלט מאחלים שאף אחד מאלה לא יקרה לך, אבל אתה צריך להיות מוכן לגרוע מכל, במיוחד שהדברים האלה בהחלט קורים מדי פעם ויכולים לעלות לך עשרות (או מאות) אלפי דולרים. אז איזה ביטוח נסיעות כדאי לקנות? זה באמת תלוי בהרבה גורמים שונים.

איך רוכשים ביטוח לחו"ל?

כל חברת ביטוח מאפשרת לרכוש ביטוח לחו"ל ישירות דרך האתר שלה. רכישת ביטוח בדרך זו מתאפשרת במידה ואין בעיות רפואיות מיוחדות המצריכות בדיקה נוספת של חברת הביטוח, או צרכים ספציפיים שהצרכן מעוניין לכלול בפוליסה.

בנוסף, ניתן לרכוש ביטוח נסיעות דרך:

סוכן נסיעות;
סוכן ביטוח;
שירות לקוחות של חברת ביטוח.
חברות הביטוח מציעות ללקוחות היום מספר אמצעי מענה: נציג טלפוני, צ'ט וואטסאפ עם נציג שירות או צ'ט באתר עם נציג שירות.

אתר https://travelworld.co.il/ אשר משווה ביטוח נסיעות לחו"ל

למה צריך ביטוח נסיעות לחו"ל?

לכל אזרח ישראלי יש ביטוח בריאות לאומי המקנה לו את האפשרות לפנות לרופא, לקבל טיפול, לקנות תרופות, לעבור ניתוח ועוד. הביטוח הלאומי תקף כל עוד האדם נמצא פיזית בגבולות המדינה; ברגע שהוא עוזב אותם, הביטוח הזה אינו תקף יותר. בכל מדינה אחרת שבה הוא אינו אזרח, הוא יצטרך לשלם עבור כל שירות רפואי שהוא צריך.

זו הסיבה ליצירת ביטוח טיסות לחו"ל – ביטוח שכיום אין ספק שכל מי שטס חייב לרכוש, כדי לחסוך מעצמו ייסורים או במצבים מסוימים קריסה כלכלית.

אבל ביטוח טיסה הוא לא רק ביטוח בריאות. הכיסוי הרפואי הוא החלק העיקרי והמשמעותי מבחינת העלויות הכספיות של הרכישה, אך הוא מכיל רכיבים נוספים שלא כדאי לדלג עליהם – זהו ביטוח כבודה.

על מנת לרכוש ביטוח נסיעות לאחר היציאה מהארץ, מומלץ לפנות לסוכן ביטוח מקצועי. הסוכן יפנה לחברת הביטוח וינסה לאשר רכישת פוליסה עבורך, תוך 48 שעות ממועד יציאתך את הארץ. אם הדבר יאושר, נציג מטעם חברת הביטוח יבצע איתך שיחה מוקלטת לאישור הפרטים, ולאחר מכן תהיה מכוסה בביטוח כאילו רכשת אותו לפני היציאה מהארץ.

כאשר בוחרים ביטוח נסיעות, חשוב לבדוק היטב את הכיסויים השונים שהפוליסה השונות מציעות. אל תסתפקו רק בפוליסה הזולה ביותר, אלא בדקו שיש כיסוי מספק להוצאות רפואיות, פינוי והטסה, ביטול נסיעה, וכדומה.

ביטוח נסיעות מעניק שקט נפשי וביטחון כלכלי בעת טיול בחו"ל. עם ביטוח איכותי, תוכלו ליהנות מהטיול מבלי לדאוג למה שעלול לקרות. אל תצאו לדרך בלי ביטוח!

Scroll to Top

מלאו את הפרטים ובצעו השוואת מחירי ביטוח באופן דיגיטלי