ביטוח נסיעות של חברת הפניקס

ביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס

ביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס נועד לספק לנוסעים כיסוי ביטוחי מקיף ומותאם אישית עבור הוצאות רפואיות ואירועים בלתי צפויים בעת השהייה בחו"ל. הביטוח מעניק שקט נפשי לנוסעים ומאפשר להם ליהנות מהנסיעה ללא דאגות.

כיסוי ביטוחי רחב וגמיש

ביטוח הנסיעות לחו"ל של הפניקס כולל מספר רבדים של כיסויים בסיסיים והרחבות לפי בחירה. הכיסוי הבסיסי כולל הוצאות רפואיות בלתי מוגבלות במקרה של מחלה או תאונה, לרבות אשפוז, ניתוחים, תרופות ועוד. בנוסף, ניתן להוסיף הרחבות כגון ביטול נסיעה, כיסוי כבודה, ספורט אתגרי, כיסוי לטלפונים ומכשירים אלקטרוניים, כיסוי להיריון ועוד. המבנה המודולרי מאפשר התאמה מלאה לצרכי ואופי הנסיעה של כל נוסע.

שירות אישי ומקצועי

ביטוח הנסיעות לחו"ל של הפניקס כולל שורה של שירותים המסייעים לנוסע בעת הצורך. השירות הבולט הוא האפליקציה הייחודית "אייר דוקטור" המאפשרת איתור קל ונוח של רופאים, בתי מרקחת ובתי חולים בקרבת מקום בחו"ל. כמו כן, קיים מוקד חירום הזמין 24 שעות ביממה ומספק מענה אנושי לכל שאלה או בעיה. שילוב הטכנולוגיה יחד עם המענה האישי הופך את ביטוח הנסיעות של הפניקס לפתרון איכותי ויעיל.

ביטוח איכותי במחיר הוגן

חברת הפניקס מציעה את אחד הכיסויים הרחבים ביותר בתחום ביטוח הנסיעות לחו"ל, במחיר תחרותי והוגן. פרמיית הביטוח מתחילה מסכומים נמוכים של מספר דולרים ליום בלבד. בנוסף, מדובר באחת החברות בעלות שיעור שביעות הרצון הגבוה ביותר מבין מבוטחיה, על פי סקרי שביעות רצון ומדדי שירות של המפקח על הביטוח.
ביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס מספק פתרון ביטוחי איכותי ומקיף עבור נוסעים לחו"ל. הכיסוי הרחב, הגמישות, הטכנולוגיה המתקדמת והמחיר התחרותי הופכים אותו לאחד המוצרים המובילים והפופולריים ביותר בתחום זה בישראל.

כיסוי הוצאות רפואיות

ביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס כולל כיסוי מקיף ובלתי מוגבל של הוצאות רפואיות במקרה של מחלה או תאונה בעת השהייה בחו"ל. הכיסוי כולל אבחון וטיפול אצל רופא, בדיקות, תרופות, אשפוז וניתוחים בבתי חולים פרטיים וציבוריים.
גם במקרים חריגים כגון פינוי אווירי או הטסה רפואית לארץ, המבוטח זכאי לכיסוי מלא ללא הגבלה. מדובר בכיסוי ביטוחי מקיף במיוחד שמעניק שקט נפשי לנוסע גם במקרי חירום ואירועים בריאותיים חריגים.

ביטול וקיצור נסיעה

הפניקס מאפשרת להרחיב את הפוליסה ולכלול בה גם כיסוי למקרים של ביטול נסיעה לפני היציאה לחו"ל או קיצור נסיעה וחזרה מוקדמת ארצה מסיבות רפואיות.
הכיסוי מוגבל לסכום מקסימלי ומתייחס למגוון סיבות כפי שמפורט בתנאי הפוליסה, אך הוא יכול לחסוך הוצאות ניכרות במקרה הצורך. מומלץ לבדוק לעומק אם הכיסוי הזה מתאים ורלוונטי עבור הנוסע/ים.

כיסוי כבודה וחפצים אישיים

אובדן או נזק שנגרמים לחפצים אישיים כמו מזוודות, טלפונים, מחשבים ניידים ואביזרים אלקטרוניים במהלך הטיסה או השהות בחו"ל הם נזק כלכלי ניכר עבור הנוסע.
הפניקס מציעה כיסויים הרחבות לאובדן כבודה, גניבת טלפונים ומכשירים אלקטרוניים. הכיסוי יכול להגיע עד לסכומים של אלפי דולרים לפריט, ולמנוע עלויות בלתי צפויות במקרה בעיה. מומלץ לבדוק את הרלוונטיות של הרחבות אלו לפני הנסיעה.

התאמה אישית של הביטוח

פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל של הפניקס היא גמישה וניתנת להתאמה מלאה לצרכי המבוטח. בהתאם למצב הבריאותי, יעד הנסיעה, סוג הפעילות ואורך השהייה, ניתן להוסיף או להוריד כיסויים שונים בפוליסה.
ההרחבות כוללות ספורט אתגרי, ספורט חורף, כיסוי להיריון, החמרה של מצב רפואי קיים ועוד רבים אחרים. התאמה נכונה של הפוליסה מראש חיונית כדי ליהנות מחופשה בטוחה ורגועה יותר.

אפליקציית אייר דוקטור

אפליקציית "אייר דוקטור" היא המוצר המוביל והחדשני ביותר של הפניקס בתחום ביטוח הנסיעות. האפליקציה פותרת בעיה מרכזית של רוב הנוסעים בחו"ל – איתור וקבלת טיפול רפואי בשפה המקומית.
האפליקציה מאפשרת למצוא בקלות רופאים, בתי מרקחת ומוקדי חירום רפואי בסמוך למיקום הנוסע. בנוסף, האפליקציה מזמנת תורים לנוסע ואף מאפשרת ייעוץ רפואי בשיחת וידאו מול רופא ישראלי.
כל התשלומים והטיפול המנהלי נעשים ישירות מול הפניקס ללא צורך בהתדיינויות ובירוקרטיה. האפליקציה הופכת את חוויית הטיפול הרפואי בחו"ל לקלה, פשוטה ונעימה הרבה יותר.

מוקד שירות ותמיכה

הפניקס מפעילה מוקד תמיכה ושירות לקוחות הזמין 24/7 עבור כל צורך או שאלה המתעוררים במהלך הנסיעה. בין אם מדובר באירוע חירום רפואי, בעיית תאום ותקשורת מול גורמים מקומיים או כל דבר אחר – ניתן להתקשר למוקד ולקבל סיוע מקצועי בשפה העברית.
צוות התמיכה כולל בין היתר רופאים, אחיות ונציגי שירות אדיבים וסבלניים העומדים לרשות הנוסעים בכל שעות היממה. המוקד הוא נדבך מפתח בחוויית השירות האישי והאנושי של ביטוח הנסיעות של הפניקס.
ביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס הוא פתרון ביטוחי מהמתקדמים והאיכותיים בענף. הכיסוי הרחב, הכלים הדיגיטליים, המענה האנושי ומגוון אפשרויות ההתאמה האישית הופכים אותו למוצר מוביל הן ברמה המקצועית והן ברמת שביעות הרצון של המבוטחים.

אפליקציית Smart Travel של הפניקס

אפליקציית Smart Travel היא המוצר החדשני והמוביל של הפניקס בתחום ביטוח הנסיעות. האפליקציה הייעודית מהווה פריצת דרך טכנולוגית בענף ומעניקה למבוטחים שליטה ונוחות מקסימלית.
דרך האפליקציה ניתן לאתר ולזמן תורים לרופאים ובתי מרקחת, להגיש תביעות ולנהל את כל הביטוח בלחיצת כפתור. האפליקציה ממוקדת נתונים ומאפשרת למבוטח לעקוב בזמן אמת אחר סטטוס התביעה ולשלוט בכל שלבי הטיפול באירוע.
Smart Travel מבטלת את הצורך של המבוטח להתמודד עם בירוקרטיה, ומטפלת באופן דיגיטלי ויעיל בכל התהליכים מול הגורמים בחו"ל ובארץ. מדובר בחידוש שירותי וטכנולוגי משמעותי ביותר שהופך את חברת הפניקס לחלוצה ומובילת שוק בתחום.
לצד החדשנות והיתרונות הרבים למבוטח, האפליקציה אף חוסכת לחברת הביטוח עלויות תפעול משמעותיות. היכולת לנהל את מרבית התהליכים באופן דיגיטלי מוזילה עלויות ומקצרת זמני טיפול, וכתוצאה מכך נהנים המבוטחים מפרמיות ביטוח נמוכות ואטרקטיביות יותר.

תהליך רכישת הביטוח

רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס היא תהליך פשוט, קל ומהיר ביותר. ניתן לרכוש את הפוליסה באופן מקוון באתר החברה או באפליקציה הייעודית בתוך דקות ספורות בלבד.
על הנוסע למלא טופס פרטים אישיים הכולל את יעד הנסיעה, תאריכי הנסיעה, גילאי הנוסעים ופרטים רפואיים רלוונטיים נוספים. בהמשך נבחרים הכיסויים המבוקשים והתאמת הפוליסה לצרכים האישיים.
התשלום מבוצע באופן מקוון ומיידי, והפוליסה נשלחת למייל המבוטח. כל התהליך לוקח לרוב פחות מעשר דקות! נוסף לזמינות ולנוחות הרבה, הרכישה המקוונת מבטיחה גם את המחיר הטוב ביותר עבור המוצר.

קבלת כיסוי מהיר במקרה תביעה

במידה ועולה הצורך להפעיל את הפוליסה ולהגיש תביעה להפניקס, התהליך אף הוא פשוט ויעיל להפליא. בין אם מדובר בהוצאה רפואית, ביטול נסיעה או כל כיסוי אחר – כל שעל המבוטח לעשות הוא להעלות בקשה באפליקציה.
צוות מקצועי יטפל בבקשה במהירות וידאג לכך שהמבוטח יקבל את הכיסוי וההחזר המגיעים לו בהקדם האפשרי. הטיפול הדיגיטלי והיעדר הבירוקרטיה מבטיחים קבלת כספי הביטוח בתוך ימים ספורים בלבד.

סיוע במצבי חירום רפואיים

ביטוח נסיעות לחו"ל נועד בראש ובראשונה לספק מענה במקרים בהם הנוסע נקלע למצב חירום רפואי בעת שהותו מחוץ לגבולות המדינה. הפניקס מתמחה במתן פתרונות מהירים ויעילים במקרים מעין אלו.
באמצעות אפליקציית Smart Travel ומוקד החירום 24/7, נוסע שאושפז או נזקק לטיפול דחוף יכול לזמן במהירות רופא שיטפל בו על אתר, בלי להוציא כסף מהכיס. כל הטיפול הרפואי והתשלומים הכרוכים בו יטופלו ישירות מול הפניקס. בנוסף, במקרים קיצוניים כגון החמרת מצב רפואי או תאונה, הפניקס מציעה פתרונות כגון פינוי יבשתי או אווירי של הנוסע לבית החולים הקרוב, ואף הטסה רפואית חזרה לישראל במידת הצורך. שירותי החירום הרפואי המהיר של הפניקס כבר הצילו בעבר חיים של נוסעים ישראלים.
סיוע מקצועי ומיידי במצבי לחץ הוא הערך המוסף הגדול ביותר שביטוח נסיעות לחו"ל יכול להציע, ובתחום זה הפניקס חברה לביטוח מובילה את הדרך בפער ניכר.

דרכי יצירת קשר עם הפניקס:

מייל: Traveld@phoenix.co.il

וואסטפ: 054-8765432

מספר: 5432*

מוקד חירום 24/7: 054-9893455
או בטלפון: 972-3-7331177

סיכום:

לסיכום, ביטוח הנסיעות לחו"ל של הפניקס מספק פתרון ביטוחי מקיף ומתקדם עבור ישראלים היוצאים לטיולים ונסיעות ברחבי העולם.
הפוליסה כוללת כיסוי רחב וגמיש להוצאות רפואיות בלתי צפויות, ללא הגבלת סכום. בנוסף, קיימות אפשרויות רבות להרחבות כיסוי כדי להתאים את הביטוח לצרכים הספציפיים של כל נוסע, כמו כיסוי ספורט אתגרי, כבודה, ביטול נסיעה ועוד.
היתרון המשמעותי ביותר של הפניקס הוא השירות הטכנולוגי והאנושי המסופק למבוטחים. החל מאפליקציית Smart Travel המאפשרת ביצוע פעולות שונות בנגיעה, ועד למוקד התמיכה האנושי הזמין 24/7 לכל מקרה חירום.
הפניקס מתמחה במתן מענה מהיר ויעיל במצבי לחץ רפואי באמצעות פינוי יבשתי/אווירי, הטסות רפואיות ועוד. שילוב הטכנולוגיה והשירות האישי הופך את החברה למובילה בתחום.
בנוסף, ביטוח הנסיעות של הפניקס מתאפיין בתהליך רכישה פשוט וקל באתר החברה או באפליקציה. המחירים תחרותיים והטיפול בתביעות יעיל ומבוסס נתונים לשביעות רצון המבוטחים.

נושאתיאור
כיסוי ביטוחיכיסוי רחב וגמיש להוצאות רפואיות ללא הגבלת סכום
הרחבותאפשרויות רבות להתאמת כיסויים כגון ספורט אתגרי, כבודה, ביטול נסיעה ועוד
אפליקציית Smart Travelאפשרות לביצוע פעולות שונות בנגיעה כגון איתור רופאים, הגשת תביעות ועוד
מוקד תמיכה אנושיזמין 24/7 לסיוע במצבי חירום או לכל שאלה אחרת
טיפול במצבי חירום רפואייםפינוי יבשתי/אווירי, הטסות רפואיות ומענה מהיר ויעיל
תהליך רכישהפשוט וקל באתר החברה או באפליקציה בדקות ספורות
טיפול בתביעותיעיל ומהיר באמצעים דיגיטליים
מחיריםתחרותיים יחסית למתחרים בשוק

אפליקציית Smart Travel של הפניקס

*כל האמור מעלה הינו בכפוף לתנאי הפוליסה של כל חברה ביטוח, סייגיה וחריגיה המלאים.
עם רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל באינטרנט, יש להשוות בין מחירי הפוליסות של חברות הביטוח השונות לצורך המחשה בלבד. תנאי הפוליסה ומחירון חברת הביטוח הספציפית יקבעו בהתאם למידע המופיע באתר של אותה חברת ביטוח, המידע יכול להשתנות והאתר אינו אחראי על כך שינוי שהחברה ביצע והטבלה לא עודכנה.

Scroll to Top

מלאו את הפרטים ובצעו השוואת מחירי ביטוח באופן דיגיטלי